Kariéra

Máte chuť pracovať v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti a stať sa členom EuroCon tímu? Chcete naštartovať svoju kariéru? Neváhajte a vyberte si z aktuálne ponúkaných pozícií.


Pozícia: Pomocní pracovníci ve výrobě OZP (Ústí nad Labem)

Miesto:

  • Ústí nad Labem

Koho hledáme?

Fyzicky zdatné, manuálně zručné, spolehlivé a pečlivé lidi s dobrým zrakem, chutí pracovat a ukázněností při dodržování pracovních postupů.

Osoby se zdravotním postižením (OZP) v 1., 2. či 3. stupni invalidity pobírající invalidní důchod nebo osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ).

 

Co a kde budete dělat?

Zrakem i za pomoci přístroje kontrolovat povrch a vlastnosti výrobků, vyhledávat vady, třídit výrobky na bezvadné a závadné, balit výrobky.

Budete se střídat ve 4hodinových směnách 06:00 - 10:00, 10:30 - 14:30 a 15:00 - 19:00.

Adresa pracoviště: Nový svět 199, 400 07 Ústí nad Labem

 

Co nabízíme?

  • pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení i na dobu neurčitou podle dosahovaných pracovních výsledků
  • základní mzda 97 Kč hrubého / hod.
  • mimořádné odměny ve výši 18 Kč hrubého / hod. při plnění počtu správně odtříděných kusů výrobků
  • přivýdělek při práci více než 4 hod. denně (proplacení hodin i tomu odpovídající poměrné navýšení mimořádné odměny)
  • benefit "peněžitý příspěvek na stravování" 18 Kč  čistého / den po odpracování alespoň 523 hodin
  • nástup ihned
  • důkladné zaškolení a zaučení

 

Kdo jsme?

Společnost EuroCon Quality Control Service s.r.o. uznaná za zaměstnavatele na chráněném trhu práce a poskytující zákazníkům služby spočívající v kontrole kvality.

 

 

V případě zájmu kontaktujte Ing. Alenu Kosteleckou na telefonním čísle +420 774 452 512 nebo nám zašlete svůj strukturovaný životopis s uvedením telefonického kontaktu na e-mailovou adresu kariera@eurocon.cz

Mám záujem

Pozícia: Vedoucí projektu (Ústí nad Labem)

Miesto:

  • Ústí nad Labem

Co budete dělat?

Ve spolupráci s manažerkou projektu a vedoucími směn budete:
- přijímat výrobky ke třídění na bezvadné a zmetky, dohlížet na skladové zásoby výrobků a vést jejich evidenci, připravovat výrobky k expedici, expedovat výrobky
- kontrolovat dodržování standardů kvality třídění výrobků, konzultovat a připravovat pracovní postupy a návodky, pomáhat vedoucím směn s organizací práce
- zastupovat manažerku projektu a vedoucí směn v jejich nepřítomnosti

 

Co od Vás očekáváme?

- alespoň střední odborné vzdělání s maturitou (ideálně ekonomické nebo technické zaměření)
- základy němčiny nebo komunikativní angličtinu (podmínkou)
- samostatnou práci v MS Outlook, MS Word, MS Excel na běžné uživatelské úrovni (podmínkou)
- předchozí zkušenost s vedením lidí ve výrobní společnosti (výhodou)
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič, ochota cestovat
- rozhodnost, samostatnost, učenlivost

 

Co Vám můžeme nabídnout?

- nástup ihned
- důkladné zaškolení a zaučení
- práci na plný úvazek 8 hodin denně
- mzdu 30.000 Kč hrubého měsíčně
- mimořádné odměny až 5.000 Kč hrubého měsíčně
- samostatnou a odpovědnou práci spočívající ve vedení provozu chráněné dílny

Mám záujem

Pozícia: Administrativní pracovníci OZP (Rudná)

Miesto:

  • Rudná

Jsme chráněná dílna EuroCon Quality Control Service s.r.o. a poskytujeme zákazníkům služby spočívající v kontrole kvality a třídění výrobků na bezvadné a závadné.

V současné chvíli obsazujeme 2 chráněná pracovní místa:

Administrativní pracovnice / pracovník pro agendy PROVOZU, FAKTURACí A PLATEB, SPRÁVY VOZOVÉHO PARKU
- evidence účetních dokladů, střediskové rozúčtovávání nákladů na fakturách, spolupráce při inventurách majetku, objednávky kancelářského zboží, spotřebního materiálu a ochranných osobních pracovních prostředků pro zaměstnance, objednávání ubytování pro zaměstnance, správa hotovostní pokladny společnosti
- pracovní pochůzky například na Českou poštu, s.p. a podobně
- správa vozového parku, smluvní dokumenty k leasingům, nákup dálničních e-známek, zajišťování servisů vozidel a přezouvání pneumatik, distribuce zelených karet, kontrola tankovacích karet a knih jízd
- výjimečně i 1denní pracovní cesty po ČR


Administrativní pracovnice / pracovník pro agendy AGENTURNÍHO ZAMĚSTNÁVÁNÍ, PERSONALISTIKY A MZDOVÉHO ÚČETNICTVÍ
- příprava smluvních a ostatních pracovnělrávních dokumentů agenturních a kmenových zaměstnanců
- kontrola a zpracování docházky
- příprava podkladů pro fakturace agentur práce a rozúčtování nákladů na fakturách za agenturní zaměstnance, příprava podkladů pro výplaty mezd, měsíční a roční uzávěrky, roční zúčtování daní, ELDP
- vystavování a rozesílání potvrzení pro zaměstnance (e-mailem, poštou)
- archivace dokumentů
- hotovostní výplaty mezd z pokladny
- výjimečně i 1denní pracovní cesty po ČR

- chuť pracovat (zkušenost s některou z výše uvedených agend je výhodou, nikoliv podmínkou)
- alespoň středoškolské vzdělání s maturitou
- běžná uživatelská znalost MS Word, Excel, Outlook (e-mail), schopnost naučit se pracovat v našich systémech
- bezhotovostní výplata mzdy převodem na bankovní účet
- prokázání statusu osoby se zdravotním postižením (OZP)
- zdravotní způsobilost k administrativní práci
- čistý výpis z rejstříku trestů
- zaslání Vašeho strukturovaného životopisu na e-mailovou adresu kariera@eurocon.cz

- důkladné zaškolení a zaučení
- pracovní smlouva na poloviční úvazek (20 hod. týdně)
- možnost přivýdělku (až 20 hod. týdně navíc)
- mzda 10.250 Kč hrubého (při polovičním úvazku) - 20.500 Kč hrubého (při plném úvazku)
- 4 týdny dovolené, volné (ale placené) svátky, volné víkendy
- výborná dostupnost pracoviště v areálu Prologis (na adrese K Vypichu 1087, 252 19 Rudná) blízko autobusové zastávky "Rudná, Celní úřad"
- možnost parkování zdarma


POZOR! Kancelář je ve 2. patře budovy bez osobního výtahu.

Mám záujem


Nenašli ste vhodnú pracovnú pozíciu, ktorú ste hľadali? Aj tak budeme radi, keď nám napíšete niečo o sebe a pripojíte svoj životopis na e-mail kariera@eurocon.cz.