Kariéra
Pojďte k nám nastartovat kariéru v moderním prostředí automotive! Velmi rychle se můžete stát odborníky na kontrolu kvality a pracovat na různorodých projektech po celé ČR, jak na operátorských pozicích, tak inženýrských. Vybírejte z aktuálně obsazovaných pozic...
Pozice: Pomocní pracovníci ve výrobě OZP (Ústí nad Labem)
Místo:
- Ústí nad Labem
Koho hledáme?
Fyzicky zdatné, manuálně zručné, spolehlivé a pečlivé lidi s dobrým zrakem, chutí pracovat a ukázněností při dodržování pracovních postupů.
Osoby se zdravotním postižením (OZP) v 1., 2. či 3. stupni invalidity pobírající invalidní důchod nebo osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ).
Co a kde budete dělat?
Zrakem i za pomoci přístroje kontrolovat povrch a vlastnosti výrobků, vyhledávat vady, třídit výrobky na bezvadné a závadné, balit výrobky.
Budete se střídat ve 4hodinových směnách 06:00 - 10:00, 10:30 - 14:30 a 15:00 - 19:00.
Adresa pracoviště: Nový svět 199, 400 07 Ústí nad Labem
Co nabízíme?
- pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení i na dobu neurčitou podle dosahovaných pracovních výsledků
- základní mzda 97 Kč hrubého / hod.
- mimořádné odměny ve výši 18 Kč hrubého / hod. při plnění počtu správně odtříděných kusů výrobků
- přivýdělek při práci více než 4 hod. denně (proplacení hodin i tomu odpovídající poměrné navýšení mimořádné odměny)
- benefit "peněžitý příspěvek na stravování" 18 Kč čistého / den po odpracování alespoň 523 hodin
- nástup ihned
- důkladné zaškolení a zaučení
Kdo jsme?
Společnost EuroCon Quality Control Service s.r.o. uznaná za zaměstnavatele na chráněném trhu práce a poskytující zákazníkům služby spočívající v kontrole kvality.
V případě zájmu kontaktujte Ing. Alenu Kosteleckou na telefonním čísle +420 774 452 512 nebo nám zašlete svůj strukturovaný životopis s uvedením telefonického kontaktu na e-mailovou adresu kariera@eurocon.cz
Pozice: Vedoucí projektu (Ústí nad Labem)
Místo:
- Ústí nad Labem
Co budete dělat?
Ve spolupráci s manažerkou projektu a vedoucími směn budete:
- přijímat výrobky ke třídění na bezvadné a zmetky, dohlížet na skladové zásoby výrobků a vést jejich evidenci, připravovat výrobky k expedici, expedovat výrobky
- kontrolovat dodržování standardů kvality třídění výrobků, konzultovat a připravovat pracovní postupy a návodky, pomáhat vedoucím směn s organizací práce
- zastupovat manažerku projektu a vedoucí směn v jejich nepřítomnosti
Co od Vás očekáváme?
- alespoň střední odborné vzdělání s maturitou (ideálně ekonomické nebo technické zaměření)
- základy němčiny nebo komunikativní angličtinu (podmínkou)
- samostatnou práci v MS Outlook, MS Word, MS Excel na běžné uživatelské úrovni (podmínkou)
- předchozí zkušenost s vedením lidí ve výrobní společnosti (výhodou)
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič, ochota cestovat
- rozhodnost, samostatnost, učenlivost
Co Vám můžeme nabídnout?
- nástup ihned
- důkladné zaškolení a zaučení
- práci na plný úvazek 8 hodin denně
- mzdu 30.000 Kč hrubého měsíčně
- mimořádné odměny až 5.000 Kč hrubého měsíčně
- samostatnou a odpovědnou práci spočívající ve vedení provozu chráněné dílny
Pozice: Administrativní pracovníci OZP (Rudná)
Místo:
- Rudná
Jsme chráněná dílna EuroCon Quality Control Service s.r.o. a poskytujeme zákazníkům služby spočívající v kontrole kvality a třídění výrobků na bezvadné a závadné.
V současné chvíli obsazujeme 2 chráněná pracovní místa:
Administrativní pracovnice / pracovník pro agendy PROVOZU, FAKTURACí A PLATEB, SPRÁVY VOZOVÉHO PARKU
- evidence účetních dokladů, střediskové rozúčtovávání nákladů na fakturách, spolupráce při inventurách majetku, objednávky kancelářského zboží, spotřebního materiálu a ochranných osobních pracovních prostředků pro zaměstnance, objednávání ubytování pro zaměstnance, správa hotovostní pokladny společnosti
- pracovní pochůzky například na Českou poštu, s.p. a podobně
- správa vozového parku, smluvní dokumenty k leasingům, nákup dálničních e-známek, zajišťování servisů vozidel a přezouvání pneumatik, distribuce zelených karet, kontrola tankovacích karet a knih jízd
- výjimečně i 1denní pracovní cesty po ČR
Administrativní pracovnice / pracovník pro agendy AGENTURNÍHO ZAMĚSTNÁVÁNÍ, PERSONALISTIKY A MZDOVÉHO ÚČETNICTVÍ
- příprava smluvních a ostatních pracovnělrávních dokumentů agenturních a kmenových zaměstnanců
- kontrola a zpracování docházky
- příprava podkladů pro fakturace agentur práce a rozúčtování nákladů na fakturách za agenturní zaměstnance, příprava podkladů pro výplaty mezd, měsíční a roční uzávěrky, roční zúčtování daní, ELDP
- vystavování a rozesílání potvrzení pro zaměstnance (e-mailem, poštou)
- archivace dokumentů
- hotovostní výplaty mezd z pokladny
- výjimečně i 1denní pracovní cesty po ČR
- chuť pracovat (zkušenost s některou z výše uvedených agend je výhodou, nikoliv podmínkou)
- alespoň středoškolské vzdělání s maturitou
- běžná uživatelská znalost MS Word, Excel, Outlook (e-mail), schopnost naučit se pracovat v našich systémech
- bezhotovostní výplata mzdy převodem na bankovní účet
- prokázání statusu osoby se zdravotním postižením (OZP)
- zdravotní způsobilost k administrativní práci
- čistý výpis z rejstříku trestů
- zaslání Vašeho strukturovaného životopisu na e-mailovou adresu kariera@eurocon.cz
- důkladné zaškolení a zaučení
- pracovní smlouva na poloviční úvazek (20 hod. týdně)
- možnost přivýdělku (až 20 hod. týdně navíc)
- mzda 10.250 Kč hrubého (při polovičním úvazku) - 20.500 Kč hrubého (při plném úvazku)
- 4 týdny dovolené, volné (ale placené) svátky, volné víkendy
- výborná dostupnost pracoviště v areálu Prologis (na adrese K Vypichu 1087, 252 19 Rudná) blízko autobusové zastávky "Rudná, Celní úřad"
- možnost parkování zdarma
POZOR! Kancelář je ve 2. patře budovy bez osobního výtahu.
Výhody práce u nás
Nenašli jste vhodnou pracovní pozici, kterou jste hledali? I tak budeme rádi, když nám napíšete něco o sobě a připojíte svůj životopis na email kariera@eurocon.cz.