Career

Are you interested in working for a dynamically developing company and becoming a member of the EuroCon team? Do you want to launch your career? Choose from our currently offered positions.


Position: Pomocní pracovníci ve výrobě OZP (Ústí nad Labem)

Area:

  • Ústí nad Labem

Koho hledáme?

Fyzicky zdatné, manuálně zručné, spolehlivé a pečlivé lidi s dobrým zrakem, chutí pracovat a ukázněností při dodržování pracovních postupů.

Osoby se zdravotním postižením (OZP) v 1., 2. či 3. stupni invalidity pobírající invalidní důchod nebo osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ).

 

Co a kde budete dělat?

Zrakem i za pomoci přístroje kontrolovat povrch a vlastnosti výrobků, vyhledávat vady, třídit výrobky na bezvadné a závadné, balit výrobky.

Budete se střídat ve 4hodinových směnách 06:00 - 10:00, 10:30 - 14:30 a 15:00 - 19:00.

Adresa pracoviště: Nový svět 199, 400 07 Ústí nad Labem

 

Co nabízíme?

  • pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení i na dobu neurčitou podle dosahovaných pracovních výsledků
  • základní mzda 97 Kč hrubého / hod.
  • mimořádné odměny ve výši 18 Kč hrubého / hod. při plnění počtu správně odtříděných kusů výrobků
  • přivýdělek při práci více než 4 hod. denně (proplacení hodin i tomu odpovídající poměrné navýšení mimořádné odměny)
  • benefit "peněžitý příspěvek na stravování" 18 Kč  čistého / den po odpracování alespoň 523 hodin
  • nástup ihned
  • důkladné zaškolení a zaučení

 

Kdo jsme?

Společnost EuroCon Quality Control Service s.r.o. uznaná za zaměstnavatele na chráněném trhu práce a poskytující zákazníkům služby spočívající v kontrole kvality.

 

 

V případě zájmu kontaktujte Ing. Alenu Kosteleckou na telefonním čísle +420 774 452 512 nebo nám zašlete svůj strukturovaný životopis s uvedením telefonického kontaktu na e-mailovou adresu kariera@eurocon.cz

I am interested in

Position: Vedoucí projektu (Ústí nad Labem)

Area:

  • Ústí nad Labem

Co budete dělat?

Ve spolupráci s manažerkou projektu a vedoucími směn budete:
- přijímat výrobky ke třídění na bezvadné a zmetky, dohlížet na skladové zásoby výrobků a vést jejich evidenci, připravovat výrobky k expedici, expedovat výrobky
- kontrolovat dodržování standardů kvality třídění výrobků, konzultovat a připravovat pracovní postupy a návodky, pomáhat vedoucím směn s organizací práce
- zastupovat manažerku projektu a vedoucí směn v jejich nepřítomnosti

 

Co od Vás očekáváme?

- alespoň střední odborné vzdělání s maturitou (ideálně ekonomické nebo technické zaměření)
- základy němčiny nebo komunikativní angličtinu (podmínkou)
- samostatnou práci v MS Outlook, MS Word, MS Excel na běžné uživatelské úrovni (podmínkou)
- předchozí zkušenost s vedením lidí ve výrobní společnosti (výhodou)
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič, ochota cestovat
- rozhodnost, samostatnost, učenlivost

 

Co Vám můžeme nabídnout?

- nástup ihned
- důkladné zaškolení a zaučení
- práci na plný úvazek 8 hodin denně
- mzdu 30.000 Kč hrubého měsíčně
- mimořádné odměny až 5.000 Kč hrubého měsíčně
- samostatnou a odpovědnou práci spočívající ve vedení provozu chráněné dílny

I am interested in

Position: Administrativní pracovníci OZP (Rudná)

Area:

  • Rudná

Jsme chráněná dílna EuroCon Quality Control Service s.r.o. a poskytujeme zákazníkům služby spočívající v kontrole kvality a třídění výrobků na bezvadné a závadné.

V současné chvíli obsazujeme 2 chráněná pracovní místa:

Administrativní pracovnice / pracovník pro agendy PROVOZU, FAKTURACí A PLATEB, SPRÁVY VOZOVÉHO PARKU
- evidence účetních dokladů, střediskové rozúčtovávání nákladů na fakturách, spolupráce při inventurách majetku, objednávky kancelářského zboží, spotřebního materiálu a ochranných osobních pracovních prostředků pro zaměstnance, objednávání ubytování pro zaměstnance, správa hotovostní pokladny společnosti
- pracovní pochůzky například na Českou poštu, s.p. a podobně
- správa vozového parku, smluvní dokumenty k leasingům, nákup dálničních e-známek, zajišťování servisů vozidel a přezouvání pneumatik, distribuce zelených karet, kontrola tankovacích karet a knih jízd
- výjimečně i 1denní pracovní cesty po ČR


Administrativní pracovnice / pracovník pro agendy AGENTURNÍHO ZAMĚSTNÁVÁNÍ, PERSONALISTIKY A MZDOVÉHO ÚČETNICTVÍ
- příprava smluvních a ostatních pracovnělrávních dokumentů agenturních a kmenových zaměstnanců
- kontrola a zpracování docházky
- příprava podkladů pro fakturace agentur práce a rozúčtování nákladů na fakturách za agenturní zaměstnance, příprava podkladů pro výplaty mezd, měsíční a roční uzávěrky, roční zúčtování daní, ELDP
- vystavování a rozesílání potvrzení pro zaměstnance (e-mailem, poštou)
- archivace dokumentů
- hotovostní výplaty mezd z pokladny
- výjimečně i 1denní pracovní cesty po ČR

- chuť pracovat (zkušenost s některou z výše uvedených agend je výhodou, nikoliv podmínkou)
- alespoň středoškolské vzdělání s maturitou
- běžná uživatelská znalost MS Word, Excel, Outlook (e-mail), schopnost naučit se pracovat v našich systémech
- bezhotovostní výplata mzdy převodem na bankovní účet
- prokázání statusu osoby se zdravotním postižením (OZP)
- zdravotní způsobilost k administrativní práci
- čistý výpis z rejstříku trestů
- zaslání Vašeho strukturovaného životopisu na e-mailovou adresu kariera@eurocon.cz

- důkladné zaškolení a zaučení
- pracovní smlouva na poloviční úvazek (20 hod. týdně)
- možnost přivýdělku (až 20 hod. týdně navíc)
- mzda 10.250 Kč hrubého (při polovičním úvazku) - 20.500 Kč hrubého (při plném úvazku)
- 4 týdny dovolené, volné (ale placené) svátky, volné víkendy
- výborná dostupnost pracoviště v areálu Prologis (na adrese K Vypichu 1087, 252 19 Rudná) blízko autobusové zastávky "Rudná, Celní úřad"
- možnost parkování zdarma


POZOR! Kancelář je ve 2. patře budovy bez osobního výtahu.

I am interested in


Did not find the right job you were looking for? Please write to us, tell us something about yourself and and attach copy of your CV at kariera@eurocon.cz.